6 Οκτωβρίου 2024

School Pass: Έρχεται νέο voucher για επιδοτούμενες εκδρομές μαθητών στον Έβρο

Επιδοτούμενες εκδρομές μαθητών στον Έβρο, μέσω του νέου School Pass, μελετούν τα υπουργεία Τουρισμού και Παιδείας, με στόχο την τουριστική ενίσχυση των περιοχών που επλήγησαν από τις φωτιές το καλοκαίρι αλλά και την άμεση επαφή των παιδιών με το φυσικό τοπίο και τους ημιορεινούς όγκους της Κίρκης, του Άβαντα, της Τραϊανούπολης και το δάσος της Δαδιάς.

Η νέα αυτή δράση ήταν μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν στη συνάντηση εργασίας που είχε στην Αθήνα ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Γιάννης Ζαμπούκης με την υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου.

Συγκεκριμένα αποκάλυψε ότι σχεδιάζεται να καθιερωθεί αντίστοιχα με το travel pass, το νέο school pass που θα φέρνει στον Έβρο μαθητές και μαθήτριες μέσα από επιδοτούμενες σχολικές εκδρομές είτε οδικώς από τη Βόρειο Ελλάδα είτε αεροπορικώς από την υπόλοιπη ηπειρωτική και νησιωτική χώρα.

Παράλληλα «συζητήθηκε να δοθεί στις εκδρομές αυτές εκπαιδευτικός χαρακτήρας με στόχο οι χιλιάδες μαθητές που θα ταξιδέψουν και θα γνωρίσουν την περιοχή μας να έρθουν σε άμεση επαφή με το φυσικό τοπίο, τους ημιορεινούς όγκους της Κίρκης, του Άβαντα, την Τραϊανούπολη και το δάσος της Δαδιάς και να προχωρήσουν ανά σχολείο σε δράσεις δενδροφύτευσης κατόπιν υποδείξεως του Δασαρχείου και σε στενή συνεργασία με τους κατά τόπους Δήμους».

Τέλος, ο κ. Ζαμπούκης τόνισε ότι «οφείλουμε να μετατρέψουμε τη δοκιμασία με τις πυρκαγιές σε μια νέα δυνατότητα και ευκαιρία για την τουριστική προώθηση και ανάπτυξη της περιοχής μας και ολόκληρου του Έβρου καθώς μέσα από τις επιδοτούμενες σχολικές εκδρομές τα υπόλοιπα Ελληνόπουλα θα έχουν τη ευκαιρία να γνωρίσουν τις ομορφιές της ευρύτερης περιοχής μας και να συνεχιστεί η υψηλή επισκεψιμότητα των σχολείων σε μία περίοδο που υπάρχει τουριστική ύφεση, όπως είναι ο χειμώνας και η άνοιξη».

Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη δήλωσε ότι σχεδιάζεται η σύνδεση του «Έβρος Pass» με τις σχολικές εκδρομές ώστε να έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα στηρίζοντας παράλληλα τις περιοχές.

Μοιραστείτε το