Του πλαφόν στις πωλήσεις αλεύρων και ηλιέλαιου στα ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλων σούπερ μάρκετ, είχε προηγηθεί η επιβολή άτυπου πλαφόν κατά βάση στις πωλήσεις ηλιέλαιου από τις αλυσίδες χονδρικής, προκειμένου να εξυπηρετηθούν όλοι οι πελάτες τους από τον κλάδο κατά βάση της εστίασης. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ακόμα και σε περιπτώσεις επιχειρήσεων που δεν έχει επιβληθεί πλαφόν, παρατηρούνται ελλείψεις σε ορισμένους κωδικούς.
Κάνοντας μια έρευνα στα ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλων σούπερ μάρκετ, παρατηρούμε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις έχει υπάρχει πλαφόν μέχρι τέσσερις συσκευασίες για τους δημοφιλείς κωδικούς, όπως για παράδειγμα το αλεύρι για όλες τις χρήσεις. Πλαφόν επίσης επιβάλλεται, με την ένδειξη «μέγιστη διαθέσιμη ποσότητα», στις συσκευασίες των προσφορών (π.χ. 2 +1) πάλι για τους δημοφιλείς τύπους αλευριού, με το όριο να είναι δύο ανά παραγγελία.
Ανάλογοι περιορισμοί υπάρχουν και για τις συσκευασίες ηλιέλαιου. Κάποιος μπορεί να παραγγείλει από κάθε κωδικό έως τέσσερα τεμάχια, είτε πρόκειται για συσκευασίες του ενός είτε πρόκειται για συσκευασίες των 2 λίτρων. Σε άλλη περίπτωση σούπερ μάρκετ, επιβάλλεται πλαφόν στο ηλιέλαιο έως 4 τεμάχια για τις συσκευασίες του 1 και 2 λίτρων και για τις συσκευασίες των 5 λίτρων υπάρχει πλαφόν από μία έως τέσσερις συσκευασίες, αναλόγως της μάρκας.
Άλλη μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ δεν έχει επιβάλει στο ηλεκτρονικό της κατάστημα κάποιο πλαφόν για τις αγορές αλεύρων ή ηλιέλαιου. Ωστόσο, εμφανίζεται πλέον μη διαθέσιμοι 5 κωδικοί ηλιελαίου και 6 κωδικοί αλεύρων.
Πηγή: newsit.gr