Λόγω κωλύματος συνηγόρου μετατέθηκε η εκδίκαση της υπόθεσης σεξουαλικής κακοποίησης 5χρονου σε νηπιαγωγείο που συγκλόνισε την τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης – Στο εδώλιο δύο νηπιαγωγοί και τέσσερις γονείς.
Παράταση στην αγωνία και τη δικαστική έκβαση της πολύκροτης υπόθεσης που αφορά την σεξουαλική κακοποίηση ενός πεντάχρονου αγοριού από δύο συνομήλικους του δίνεται εκ νέου, καθώς η διαδικασία οδηγήθηκε σε νέα αναβολή. Η εκδίκαση της σοβαρής αυτής υπόθεσης, η οποία εκτυλίχθηκε σε νηπιαγωγείο Αλεξανδρούπολης και είχε προκαλέσει σοκ στο πανελλήνιο όταν καταγγέλθηκε στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2024, ορίστηκε να συνεχιστεί πλέον το φθινόπωρο και συγκεκριμένα στις 28 Σεπτεμβρίου.
Η υπόθεση επρόκειτο να εξεταστεί την Τετάρτη 24 Ιουνίου, από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αλεξανδρούπολης. Ωστόσο, η εμφάνιση ανυπέρβλητου κωλύματος στο πρόσωπο δικηγόρου που εκπροσωπεί την πλευρά των εμπλεκομένων κατέστησε αδύνατη την παρουσία του στη δικαστική αίθουσα, γεγονός που ανάγκασε την έδρα να μεταθέσει την ημερομηνία της διαδικασίας για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Το χρονικό των διακοπών και η μυστικότητα της δίκης
Η δικαστική πορεία της συγκεκριμένης υπόθεσης έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα σύνθετη, με τις διαδοχικές διακοπές να επιτείνουν την αναμονή για την έκδοση της απόφασης. Η ακροαματική διαδικασία ξεκίνησε την άνοιξη, με την πρώτη διακοπή να καταγράφεται στις 31 Μαρτίου.
Ακολούθως, η δίκη συνεχίστηκε στις 29 Απριλίου, με το δικαστήριο να αποφασίζει τη διεξαγωγή της κεκλεισμένων των θυρών για την προστασία της ιδιωτικότητας και της ψυχικής υγείας των εμπλεκόμενων ανηλίκων. Παρά την κρισιμότητα της συνεδρίασης εκείνης, η διαδικασία διακόπηκε και πάλι εξαιτίας της παρέλευσης του προκαθορισμένου ωραρίου λειτουργίας της γραμματείας, οδηγώντας στον ορισμό της πρόσφατης, μεταβληθείσας τελικά, δικασίμου.
Το βαρύ κατηγορητήριο για εκπαιδευτικούς και γονείς
Η τοπική κοινωνία παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, καθώς στο εδώλιο του κατηγορουμένου αναμένεται να καθίσουν συνολικά έξι άτομα, στα οποία επιμερίζονται σοβαρές ευθύνες για τα όσα έλαβαν χώρα στο νηπιαγωγείο Αλεξανδρούπολης.
Πιο συγκεκριμένα, το κατηγορητήριο περιλαμβάνει:
- Δύο νηπιαγωγούς, οι οποίες αντιμετωπίζουν την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο, καθώς τους καταλογίζεται πλημμελής αντίδραση και προστασία του παιδιού εντός του σχολικού περιβάλλοντος.
- Τέσσερις γονείς, οι οποίοι διώκονται ποινικά για το αδίκημα της παραμέλησης εποπτείας ανηλικού, αναφορικά με τη συμπεριφορά των δικών τους παιδιών.
Η συνέχεια της δικαστικής διερεύνησης τον Σεπτέμβριο αναμένεται να ρίξει άπλετο φως στις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το περιστατικό, με την τοπική κοινωνία να ζητά δικαιοσύνη και παραδειγματικό έλεγχο των υπευθύνων.

