23 Νοεμβρίου 2024

ΑΜ-Θ: Τουριστική προβολή της Περιφέρειας προϋπολογισμού 2,1 εκ. € από πόρους του ΕΣΠΑ

Υπεγράφη η σύμβαση  για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και φιλόδοξα έργα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, προϋπολογισμού 2,1 εκ. € από πόρους του ΕΣΠΑ.

Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση του εντεταλμένου Περιφερειακού Συμβούλου σε ζητήματα Τουρισμού της ΑΜ-Θ, Θανάση Τσώνη:

Η ανάρτηση:

Σχεδιάσαμε το έργο στη βάση 6 αξόνων, 6 ειδών τουρισμού τα οποία επιδιώκουμε να αναδείξουμε:

???? Ο φυσιολατρικός τουρισμός

???? Ο παραθαλάσσιος τουρισμός

???? Ο πολιτιστικός τουρισμός

???? Ο θρησκευτικός τουρισμός

???? Ο γαστρονομικός και οινικός τουρισμός

???? Ο τουρισμός πόλεων

Στη βάση των 6 αυτών ειδών τουρισμού, θα υλοποιήσουμε σύγχρονες δράσεις προβολής και δικτύωσης, τις οποίες σχεδιάσαμε μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς.

Αναλυτικά το έργο περιλαμβάνει:

???? Την τουριστική φωτογράφηση του συνόλου της περιοχής

???? Την παραγωγή γενικών και θεματικών video προώθησης καθώς και τηλεοπτικών σποτ

???? Την επιλογή και προμήθεια διαφημιστικών και προωθητικών δώρων που θα απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού και σε επισήμους προσκεκλημένους

???? Την κατασκευή και εγκατάσταση προωθητικών τουριστικών panel σε επιλεγμένα αεροδρόμια της χώρας

???? Τη δημιουργία πολυτελούς αναμνηστικού λευκώματος

Τουριστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ (offline διαφήμιση)

???? Ηλεκτρονική καμπάνια στο internet, στα κυριότερα social media καθώς και σε εξειδικευμένους τουριστικούς διαδικτυακούς τόπους (online διαφήμιση)

???? Ειδικές δράσεις προβολής εντός και εκτός Ελλάδας

???? Το σχεδιασμό και την παραγωγή έντυπου πολυσέλιδου οδηγού ο οποίος θα απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού

???? Τη συμμετοχή σε B2B Workshops και σε εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

???? Την οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας (fam & press trips) με αποδέκτες επαγγελματίες του τουρισμού και διαμορφωτές κοινής γνώμης

???? Την κατασκευή ψηφιακών εφαρμογών για διάφορες πλατφόρμες (πχ internet, εφαρμογές για κινητές συσκευές, virtual tours κλπ)

???? Την παραγωγή γενικού εντύπου τουριστικής προβολής μαζικής διανομής

???? Τη διενέργεια ερευνών με στόχο την αξιοποίηση των τουριστικών δεδομένων της περιοχής

Οι στόχοι που θέσαμε στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση των συγκεκριμένων δράσεων είναι οι εξής:

✔️ Η προώθηση της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως ενιαίου και αναγνωρίσιμου προορισμού τεσσάρων εποχών

✔️ Η επέκταση της τουριστικής περιόδου

✔️ Η αύξηση του αριθμού και της ποιότητας των επισκεπτών

✔️ Η διείσδυση τόσο στις ώριμες όσο και στις νέες και ανερχόμενες τουριστικές

 

Μοιραστείτε το

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ