Έβρος ώρα μηδέν: Δύο πύρινα μέτωπα το Σάββατο και μια χωματερή-βόμβα στο Ρέμα Ειρήνης στην Αλεξανδρούπολη έτοιμη να εκραγεί! (ΦΩΤΟ)

Τεράστιος όγκος από μπάζα, στρώματα και σκουπίδια δίπλα σε ξερά χόρτα στην Αλεξανδρούπολη
Δεν έβαλε κανείς μυαλό από τα περσινά παθήματα στο ρέμα Ειρήνης στην Αλεξανδρούπολη – Τόνοι από στρώματα, μπάζα και εύφλεκτα υλικά δίπλα σε ξερά χόρτα, την ώρα που ο Έβρος βρίσκεται σε συναγερμό επιπέδου 3.

Μπροστά σε ένα εφιαλτικό θέαμα που προκαλεί οργή και ανασφάλεια βρίσκεται η Αλεξανδρούπολη, την ίδια ακριβώς ώρα που ολόκληρος ο Έβρος βρίσκεται σε επίπεδο συναγερμού 3 για πυρκαγιές.

Μια αυτοψία του pameevro.gr στο ρέμα Ειρήνης αποκαλύπτει το μέγεθος της ανευθυνότητας.

Μια απλωμένη, παράνομη χωματερή μέσα στον αστικό ιστό, γεμάτη εύφλεκτα υλικά που είναι έτοιμα να λαμπαδιάσουν με τον παραμικρό σπινθήρα.

Φαίνεται πως κάποιοι δεν έβαλαν καθόλου μυαλό από τα περσινά παθήματα, όταν στο ίδιο ακριβώς σημείο είχαν ξεσπάσει δύο μεγάλες πυρκαγιές. Όπως αποτυπώνεται ανάγλυφα στα φωτογραφικά ντοκουμέντα , η περιοχή στο Ρέμα Ειρήνης, έχει μετατραπεί σε «βόμβα» μεγατόνων.

Το Σάββατο η Αλεξανδρούπολη φλέρταρε με την καταστροφή

Αυτό το χάλι στο ρέμα Ειρήνης δεν είναι μια απλή αισθητική υποβάθμιση, αλλά μια άμεση απειλή, όπως προαναφέραμε, αυτό αποδείχθηκε με τις δύο μεγάλες περσινές φωτιές στο σημείο. Επαποδείχθηκε ωστόσο περίτρανα και στις 3:30 το μεσημέρι του Σαββάτου, όταν φωτιά ξέσπασε σε ακαθάριστο οικόπεδο μια ανάσα από τις αυλές των σπιτιών της συνοικίας Τέρμα Άβαντος.

Δεύτερο πύρινο μέτωπο στη Νέα Βύσσα

Η φωτιά στην Αλεξανδρούπολη δεν ήταν η μοναδική, καθώς λίγη ώρα αργότερα ο συναγερμός μεταφέρθηκε στον Βόρειο Έβρο. Πυρκαγιά εκδηλώθηκε σε θεριζοαλωνιστική μηχανή που επιχειρούσε σε αγροτική έκταση ανάμεσα στη Νέα Βύσσα και τις Καστανιές.

Λόγω των ισχυρών ανέμων και των αθέριστων εκτάσεων σιτηρών, οι φλόγες πήραν γρήγορα διαστάσεις. Η Πυροσβεστική κινητοποίησε μεγάλες επίγειες δυνάμεις από Ορεστιάδα και Διδυμότειχο, ενώ ένα πυροσβεστικό ελικόπτερο πραγματοποιούσε συνεχείς ρίψεις από αέρος. Στη μάχη ρίχτηκαν με αυτοθυσία και οι ίδιοι οι αγρότες, επιστρατεύοντας τα τρακτέρ τους για να ανοίξουν αντιπυρικές ζώνες.

Ώρα μηδέν: Όχι άλλες δικαιολογίες, πιάστε τους ασυνείδητους

Τα δύο μέτωπα του Σαββάτου ήταν η πιο ξεκάθαρη προειδοποίηση. Για σήμερα Κυριακή, ο Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου της Πολιτικής Προστασίας θέτει τον Έβρο και όλη τη Θράκη στο επίπεδο 3 (Υψηλός Κίνδυνος).

Με τον δείκτη επικινδυνότητας στα ύψη, δεν υπάρχουν περιθώρια για καμία αδιαφορία. Και εδώ η ευθύνη πέφτει ξεκάθαρα στη δημοτική αρχή της Αλεξανδρούπολης.

Δεν αρκεί πλέον η μόνιμη, εύκολη δικαιολογία του στυλ «εμείς τα καθαρίζουμε, αλλά πάνε και τα ξαναπετάνε».

Η δημοτική αρχή της Αλεξανδρούπολης οφείλει να παρέμβει ΤΩΡΑ, ενεργοποιώντας τη Δημοτική Αστυνομία για τη διενέργεια αυστηρών και συνεχών ελέγχων. Είναι ώρα να πέσουν τσουχτερά, εξοντωτικά πρόστιμα σε αυτούς τους ελεεινούς τύπους που πετούν ό,τι βάλει ο νους τους, μετατρέποντας τις γειτονιές μας σε μπαρουταποθήκες.

Μόνο αν αγγίξει η τιμωρία την τσέπη τους θα σταματήσει αυτό το έγκλημα πριν θρηνήσουμε θύματα και περιουσίες.

Υπενθυμίζεται ότι το άναμμα φωτιάς στην ύπαιθρο απαγορεύεται καθολικά και η προσοχή όλων μας πρέπει να είναι τεταμένη.

Μοιραστείτε το

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ