Δίκαια Έβρου: Έκλεισαν με κάγκελα τις διαβάσεις πεζών στις γραμμές του τρένου

Σιδηροδρομικές γραμμές και σταθμός στα Δίκαια Έβρου
Ένας ολόκληρος οικισμός κόπηκε στη μέση για ένα και μόνο δρομολόγιο την ημέρα – Έκκληση για άμεση παρέμβαση της προέδρου Δικαίων και του Δήμου Ορεστιάδας προς την εταιρεία.

Σε κατάσταση έντονης διαμαρτυρίας βρίσκονται οι κάτοικοι των Δικαίων στο Τρίγωνο Έβρου, έπειτα από μια αιφνιδιαστική και τουλάχιστον οξύμωρη απόφαση των σιδηροδρομικών αρχών να σφραγίσουν τις διαβάσεις πεζών που διέρχονται μέσα από τον οικισμό. Το γεγονός έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στην καθημερινότητα του χωριού, αποκόπτοντας τη μία πλευρά από την άλλη.

Το θέμα έφερε στο φως της δημοσιότητας με ανάρτησή του ο Σάκης Τσομπανίδης στην τοπική ομάδα του Facebook «ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΜΑΣ», μεταφέροντας την απόγνωση των ντόπιων και των επιχειρηματιών, οι οποίοι βλέπουν τη ζωή και την εμπορική κίνηση του τόπου τους να υπονομεύονται χωρίς σοβαρό λόγο.

Μία και μοναδική διάβαση για απόσταση 1.000 μέτρων!

Σύμφωνα με την καταγγελία, η εταιρεία (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ / νυν Hellenic Train) προχώρησε στην τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων, κλείνοντας οριστικά τις εναλλακτικές διόδους που χρησιμοποιούσαν επί χρόνια οι πεζοί για να περάσουν απέναντι από τις ράγες. Η παρέμβαση αυτή αφήνει πλέον ολόκληρο το χωριό ,σε μια έκταση 1.000 μέτρων από τη μία άκρη στην άλλη, με μία και μοναδική κοινή διάβαση, η οποία εξυπηρετεί ταυτόχρονα αυτοκίνητα και πεζούς.

Το αποτέλεσμα είναι οι κάτοικοι των Δικαίων (στην πλειοψηφία τους ηλικιωμένοι) να αναγκάζονται καθημερινά να διανύουν μεγάλες αποστάσεις και να κάνουν ολόκληρο κύκλο για τις πιο απλές μετακινήσεις τους, την ίδια ώρα που η σιδηροδρομική κίνηση στην περιοχή είναι σχεδόν μηδαμινή, αφού από τον σταθμό περνά μόλις ένα τρένο την ημέρα!

Πλήγμα για την τοπική αγορά – Ζητείται παρέμβαση του Δήμου Ορεστιάδας

Ο αποκλεισμός αυτός πλήττει άμεσα και την τοπική οικονομία. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα επιχειρηματία που διατηρεί κρεοπωλείο στα Δίκαια, ο οποίος εξέφρασε την έντονη διαμαρτυρία του και ζήτησε τη δημοσιοποίηση του θέματος, καθώς η πελατεία του αδυνατεί πλέον να προσεγγίσει εύκολα το κατάστημα.

Μπροστά σε αυτή την αυθαιρεσία, η τοπική κοινωνία ζητά να κινηθούν άμεσα οι προβλεπόμενες θεσμικές διαδικασίες. Είναι σαφές ότι η πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Δικαίων, καθώς και ο δήμαρχος Ορεστιάδας, οφείλουν να παρέμβουν άμεσα και δυναμικά προς τη διοίκηση της σιδηροδρομικής εταιρείας, απαιτώντας να απομακρυνθούν τα κάγκελα και να αποκατασταθεί η ελεύθερη και ασφαλής διέλευση των πεζών.

Μοιραστείτε το

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ