Σαμοθράκη: «Ανεύθυνος» διαφημίζει ελεύθερο κάμπινγκ στον Φονιά και τον Παράδεισο και πουλά προστασία! (ΒΙΝΤΕΟ)

Σάλος στη Σαμοθράκη από οπτικοακουστικό υλικό-πρόκληση που προτρέπει σε παράνομη κατασκήνωση μέσα σε προστατευόμενες περιοχές εν μέσω αντιπυρικής περιόδου – Ζητείται παρέμβαση λένε οι κάτοικοι από την Εισαγγελία Αλεξανδρούπολης.

Κύμα έντονων και απόλυτα δικαιολογημένων αντιδράσεων έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ώρες στη Σαμοθράκη, με αφορμή ένα βίντεο που κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο συγκεκριμένο υλικό, ένας άνδρας εμφανίζεται να προτρέπει ανοιχτά τους χρήστες να προχωρήσουν σε παράνομη κατασκήνωση στη Σαμοθράκη, και συγκεκριμένα στις αυστηρά προστατευόμενες περιοχές Natura, στις περίφημες βάθρες του Φονιά και του Παραδείσου.

Το θέμα, το οποίο έφερε στο φως της δημοσιότητας ο ιστότοπος i-samothraki.gr, προκαλεί σοβαρά ερωτηματικά, καθώς η εν λόγω «διαφήμιση» ελεύθερου κάμπινγκ γίνεται στην καρδιά της αντιπυρικής περιόδου. Μάλιστα, ο δημιουργός του βίντεο προκαλεί το κοινό αίσθημα, υποσχόμενος μέχρι και «προστασία» σε όσους τον ακολουθήσουν, προκειμένου να στηθεί μια άτυπη κοινότητα μέσα στην προστατευόμενη ζώνη.

«Θα κάνουμε την ελεύθερη κοινωνία σε μικρογραφία»

«Σαμοθράκη, από το ελεύθερο κάμπινγκ εδώ στις βάθρες του Φονιά… Εδώ έχει ένα σημείο, μπορούν να μπουν δύο, τρεις, τέσσερις σκηνές. Εδώ έχει άλλα σημεία, χωρεί αρκετές. Στην ουσία, θα κάνουμε την ελεύθερη κοινωνία σε μικρογραφία σε διάφορα μέρη. Ένα μέρος είναι εδώ, κοντά στις βάθρες του Φονιά, άλλο μέρος θα είναι, παράδειγμα, ο Παράδεισος, οι βάθρες του Παραδείσου. Και το άτομο που θα συνεργαζόμαστε μαζί του, τα άτομα, θα είναι ότι θα του παρέχουμε προστασίαν από τα ασυνείδητα ανθρωποειδή. Και η πρώτη ανταλλαγή υπηρεσίας που ζητούμεν είναι κάποιος να μας μεταφέρει τα πράγματα από το ελεύθερο κάμπινγκ εδώ στου Φονιά».

Οι αναφορές αυτές περί «προστασίας» και η απροκάλυπτη καταστρατήγηση της νομοθεσίας έχουν προκαλέσει την άμεση κινητοποίηση των τοπικών φορέων, οι οποίοι ζητούν να σταματήσει τώρα αυτή η επικίνδυνη αυθαιρεσία.

Ώρα για αυτεπάγγελτη παρέμβαση των αρχών

Το δημοσίευμα του i-samothraki.gr θέτει προ των ευθυνών τους τις αρμόδιες αρχές, ζητώντας να μάθει αν έχει κινηθεί ήδη η αυτόφωρη διαδικασία ή αν έχει υπάρξει παρέμβαση από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης και την Αστυνομική Διεύθυνση.

Η παράνομη κατασκήνωση στη Σαμοθράκη και ειδικά σε περιοχές μοναδικού φυσικού κάλλους όπως ο Φονιάς, αποτελεί μόνιμη πληγή, όμως φέτος η κατάσταση είναι ακόμη πιο κρίσιμη. Υπενθυμίζεται ότι το νησί βρίσκεται συχνά σε υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς (Κατηγορία 3), φάση κατά την οποία απαγορεύεται ρητά η κίνηση, η παραμονή και η κατασκήνωση στα δάση και τις ευπαθείς ζώνες.

Οι κάτοικοι απαιτούν από τη Δημοτική Αρχή και την Πυροσβεστική Υπηρεσία να περάσουν άμεσα από τα λόγια στις πράξεις, εφαρμόζοντας τον νόμο με αυστηρότητα πριν η ανευθυνότητα ορισμένων οδηγήσει σε ανεπανόρθωτη περιβαλλοντική καταστροφή.

Μοιραστείτε το

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ