Οπαδική επίθεση στην Αλεξανδρούπολη: 19χρονος χτύπησε και έστειλε στο νοσοκομείο ανήλικο για μια μπλούζα του Παναθηναϊκού

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ έξω από το Αστυνομικό Τμήμα μεταφέρει τον 16χρονο στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης
Οπαδική επίθεση στην Αλεξανδρούπολη – Ο ανήλικος δέχθηκε γροθιά, κατέφυγε στο Αστυνομικό Τμήμα και διακομίσθηκε με ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης

Σοκ προκαλούν τα νεότερα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με την επίθεση σε βάρος ανηλίκου, το απόγευμα της Παρασκευής, στην Αλεξανδρούπολη, όπως πρώτο δημοσίευσε το pameevro.gr. Σύμφωνα με διασταυρωμένες και αποκλειστικές πληροφορίες, το κίνητρο της κακοποίησης ήταν αμιγώς οπαδικό.

Όλα ξεκίνησαν όταν ένας 19χρονος επιτέθηκε με σφοδρότητα και χτύπησε με μπουνιά έναν 16χρονο μαθητή. Αφορμή για το βίαιο ξέσπασμα στάθηκε το γεγονός ότι ο ανήλικος φορούσε μια μπλούζα με τα διακριτικά της ομάδας του Παναθηναϊκού.

Κατέφυγε στο Αστυνομικό Τμήμα

Ο 16χρονος, σε κατάσταση έντονου σοκ, κατάφερε να φτάσει μέχρι το Αστυνομικό Τμήμα Αλεξανδρούπολης προκειμένου να ζητήσει προστασία και να καταγγείλει τον ξυλοδαρμό του. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο τμήμα, η κατάσταση της υγείας του παρουσίασε επιδείνωση, με τον νεαρό να αναφέρει έντονη αδιαθεσία ως συνέπεια του χτυπήματος που δέχθηκε.

Οι αστυνομικοί κινητοποιήθηκαν άμεσα και κάλεσαν ασθενοφόρο. Όπως αποτυπώνεται και στο αποκλειστικό φωτογραφικό ντοκουμέντο του pameevro.gr, το όχημα του ΕΚΑΒ έφτασε γρήγορα στο σημείο για να παραλάβει με ασφάλεια τον ανήλικο.

Εσπευσμένη διακομιδή στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

Οι διασώστες παρείχαν τις πρώτες βοήθειες στον 16χρονο και τον μετέφεραν εσπευσμένα στο Πανεπιστημιακό Γενικό νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης (ΠΓΝΑ). Εκεί, οι εφημερεύοντες γιατροί προχώρησαν άμεσα σε όλες τις απαραίτητες κλινικές και εργαστηριακές εξετάσεις, προκειμένου να εκτιμηθεί με ακρίβεια η σοβαρότητα των τραυμάτων του .

Συνελήφθη ο 19χρονος

Μετά την καταγγελία του περιστατικού, οι αστυνομικοί της Ασφάλειας εξαπέλυσαν ανθρωποκυνηγητό στην πόλη, εντοπίζοντας και συλλαμβάνοντας τον δράστη εντός των ορίων του αυτοφώρου. Σε βάρος του σχηματίζεται βαρύτατη δικογραφία, καθώς η επίθεση εμπίπτει στις αυστηρές διατάξεις του αθλητικού νόμου για την καταπολέμηση της οπαδικής βίας.

Προληπτική νοσηλεία για τον 16χρονο

Όσον αφορά την κατάσταση της υγείας του θύματος, τα νέα από το Πανεπιστημιακό Γενικό νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης (ΠΓΝΑ) είναι καθησυχαστικά. Οι ιατρικές εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ο ανήλικος έδειξαν ότι δεν φέρει κάποιο σοβαρό ή ανησυχητικό τραύμα από τη γροθιά που δέχθηκε.

Ωστόσο, οι θεράποντες ιατροί αποφάσισαν να κρατήσουν τον 16χρονο για προληπτική νοσηλεία, ακολουθώντας αυστηρά το ιατρικό πρωτόκολλο που εφαρμόζεται σε ανάλογες περιπτώσεις τραυματισμών ανηλίκων. Ο νεαρός παραμένει στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης για παρακολούθηση, κυρίως για ψυχολογικούς και προληπτικούς λόγους, με την υγεία του να μην διατρέχει κανέναν απολύτως κίνδυνο.

Μοιραστείτε το

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ